Padeda išlaikyti dėmesio koncentraciją, bei pagerina pažintinius ir mokymosi gebėjimus
Šiuolaikinis gyvenimo tempas ir informacijos srautas dažnai gali atitraukti mūsų dėmesį nuo esminių uždavinių ir veiklų. Dėmesio koncentracija yra svarbi žmogiškojo gyvenimo savybė, kuri gali turėti lemiamos įtakos mokymuisi, darbui ir kasdieniam funkcionavimui. Daugelis žmonių susiduria su sunkumais bandydami įsiminti ir išmokti naują informaciją, ilgai išlaikyti susikaupimą bei dėmesį. Šiame straipsnyje aptarsime kai kuriuos mokymosi ir dėmesio koncentracijos iššūkius, su kuriais žmonės gali susidurti, jų priežastis ir būdus kaip tai pakeisti.
Smegenų gebėjimus ir mokymosi potencialą gali riboti įvairios biologinės, genetinės, socialinės ir aplinkos sąlygos. Kai kurie žmonės gali turėti lėtesnį mokymosi tempą arba natūraliai silpnesnius pažintinius gebėjimus dėl genetinių veiksnių. Tam tikros genetinės savybės, tokios kaip gebėjimas greitai suvokti visuomenėje esančią informaciją, gali turėti įtakos mokymosi greičiui. Yra žmonių, kurie natūraliai mokosi greičiau, o tai gali būti dalinai genetinio paveldimumo rezultatas. Genetika taip pat gali turėti įtakos pažintiniams gebėjimams, pavyzdžiui, atminčiai arba sprendimų priėmimo įgūdžiams. Tačiau genetika nėra vienintelis veiksnys. Stresas ir emocinė būsena gali turėti didelę įtaką smegenų gebėjimams mokytis. Ilgalaikis stresas gali lemti nuovargį ir sumažinti gebėjimą susikaupti. Taip pat psichologinės problemos, tokios kaip depresija ar nerimas, gali turėti įtakos dėmesio ir pažintiniams gebėjimams. Šiuolaikinio gyvenimo būdo ypatumai, tokie kaip nuolatinis interneto ir socialinių tinklų naudojimas, gali turėti neigiamos įtakos dėmesio koncentracijai. O siekis pačių geriausių rezultatų, kartu su dideliu spaudimu ir nerimu, gali sukelti perdegimą ir turėti priešingą poveikį mokymosi efektyvumui.
Pirmasis žingsnis siekiant pagerinti mokymosi gebėjimus ir dėmesį yra sukurti tinkamas mokymosi sąlygas. Tai apima ramią ir tvarkingą mokymosi aplinką be trikdžių ar dirgiklių. Gebėjimai gali būti tobulinami mokantis efektyviai. Išmokite naudoti mokymosi strategijas, tokias kaip užrašų darymo technikos, asociacijos ir vizualizacija, kad padėtumėte sau įsisavinti ir suprasti naują informaciją.
Šiuolaikinės technologijos taip pat ateina į pagalbą žmonėms, patiriantiems mokymosi sunkumus, pasiūlydamos neurogrįžtamojo ryšio technologiją ir NeurOptimal® treniruotes, kurios yra efektyvus būdas pagerinti dėmesio koncentraciją ir pažintinius gebėjimus, padedant asmenims aktyvinti savo smegenų veiklą. Neuroptimal® sistema fiksuoja smegenų elektroimpulsus mikrosekundžių tikslumu ir perduoda informaciją į įrenginį, kuris realiu laiku pateikia grįžtamąjį ryšį smegenims, apie tai, kas vyksta ir vietas, kurios gali veikti efektyviau, o smegenys tiksliai žino, kas turi būti padaryta ir atitinkamai persitvarko pačios.
Žmonės, išbandę neurogįžtamojo ryšio treniruotes pastebėjo ženklius asmeninius pokyčius. Reguliariai dalyvavę daugiau negu 10 seansų jie pastebėjo, kad gebėjimas valdyti dėmesį ir išlaikyti jį ilgesnį laiką pagerėjo 60%. Dėmesio koncentracijai dažnai trukdo stresas ir nerimas. Neurotreniruotės gali padėti sumažinti šiuos veiksnius, leisdamos žmonėms lengviau sutelkti dėmesį. Po seansų žmonės pažymėjo, kad jaučiamas steso ir nerimo lygis sumažėjo 86%. Šios treniruotės yra ypatingai naudingos tiems, kurie turi dėmesio ir aktyvumo sutrikimus (ADHD). Tyrimai rodo, kad neurotreniruotės gali sumažinti ADHD simptomus ir padėti vaikams bei suaugusiems geriau valdyti savo dėmesį net 67%. Žmonės, kurie reguliariai naudoja neurotreniruotes, praneša, kad jiems lengviau suprasti mokomąją medžiagą ir ilgiau išlaikyti dėmesį. Ilgalaikė ir trumpalaikė atmintis pagerėjo 56%, tai puikūs rezultatai, padedantys ne tik mokymuisi, bet ir kasdieniam gyvenimui. Taip pat stebimi geresni problemų sprendimo gebėjimai. Žmonės tampa kūrybingesni ir gali rasti efektyvius būdus spręsti iššūkius.
Neurogrįžtamojo ryšio treniruotės Neuroptimal® – tai inovatyvus būdas didinti dėmesio koncentraciją, pažintinius gebėjimus ir mokymosi efektyvumą. Susidomėjimas šiomis neurotreniruotėmis ir jų populiarumas nuolat auga, nes asmenims suteikiama galimybė pagerinti ir optimizuoti savo smegenų veiklą. Būtina atkreipti dėmesį, kad neurotreniruočių metu pasiekiami rezultatai yra individualūs, tačiau be abejonės šios smegenų treniruotės suteikia naują požiūrį į mokymąsi, pažintinius gebėjimus ir asmeninį tobulėjimą.